O profesoară din Oltenița, alături de colegii ei, încearcă să găsească metode prin care reluarea orelor la școală să se facă în condiții de siguranță pentru toți, dar mai ales fără afectarea procesului educațional.
Învățătoare Erna Burga, de la Școala Gimnazială nr. 2 din Oltenița, încearcă să găsească metode sigure și eficiente prin care predarea să nu fie afectată iar elevii să beneficieze de resursele necesare învățării, relatează Digi24.
Bineinîețeles, principala „resursă” este chiar învățătoarea, astfel încât aceasta face exerciții de dicție, cu masca pe față, pentru a găsi o metodă prin care să se facă înțeleasă mai ușor de către elevii care urmeză să revină în bănci.
Una dintre cele mai mari provocări, mai ales în ceea ce privește învățământul primar, rămâne apropierea și contactul cu elevii.
„Nu ştiu cum o să ne oprim acest instinct să mergem alături de ei”, susține aceasta.
De aceeași părere este și o altă învățătoare de la școala din Oltenia – „Asta e cel mai greu, este cumplit”.
Învățătoarea Erna Buga va preda unei clase de 25 de elevi, car evor sta în bănci aflate la 1 metru și 20 de centimetri distanță una față de cealaltă.
„Eu mă gândem să îmi fac totuşi un separator, în zona asta, ştiţi, ca un gen de ghişeu, unde o să primesc lucrările lor, pentru că ei au nevoie să îi spui că a lucrat bine”, povestește aceasta despre metodele prin care încearcă să păstreze procesul educațional în parametri normali.
Cadrul didactic precizează cât de important este feedback-ul pe care profesorul i-l dă elevului.
De asemenea, o altă mare provocare a noului an școlar va fi distanța dintre învățător/profesor și elevi, mai ales la nivelul învățământului primar unde explicațiile cadrului didactic se fac de multe ori în apropierea elevului, cu pixul și foaia în mână, astfel încât copilul să poată înțelege mai repede și mai bine.
Erna Buga a precizat că face exerciții de dicție, cu masca pe față, astfel încât să poate fi înțeleasă ușor de elevi.